Cancan.ro
În 2008, Alianţa Renault Nissan a comercializat 6.090.304 vehicule în întreaga lume. Pe fondul unei scăderi de 5% a pieţei, vânzările Renault Nissan au scăzut cu 1,1 %, in 2008 Alianta înregistrand o cotă de piaţă de 9,4%, cu 0,3% mai mare decât în 2007.
Renault a comercializat 2.382.230 autovehicule în 2008, confruntându-se cu o scădere de 4,1% comparativ cu 2007. Nissan a vândut 3.708.074 unităţi în 2008, rezultatul marcând o creştere de 0,9% faţă de anul precedent.
În Europa, grupul Renault a reuşit o creştere uşoară a cotei de piaţă, ajungând la 9%. Segmentul cel mai profitabil pentru Renault a fost al modelelor ietine, acolo unde produsele low cost Renault şi Dacia au avut o creştere de 38,7%, până la 510.000 unităţi.